Subject: Kemivesi AS - juurdepääsu andmine
From: "Martin Kukermann" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 13:00:06 +0200

Tere!

Päästeamet soovitas teile kirjutada, seoses sooviga mind lisada Kemivesi
AS infosüsteemi JVIS (https://jvis.ttja.ee/). Kemivesi AS tegevjuht Tarmo
Siir on alates 01.12.2023 asunud pensionile ja osaliselt võtan mina tema
tööülesanded üle. Tööülesanded mis mina temalt olen üle võtnud on seotud
kõik tootmise ja majahaldusega. Antud tööülesannete hulgas on ka tööohutus
tootmises töölistele / külalistele ja majahalduse hooldamine, ohutuse
tagamine. Kuna Kemivesi AS kuulub Kemira OYJ gruppi ja antud tegevjuhi
lahkumisega on struktuuris muudatused ja juhatuse liikmete positsioonile
asuvad Soome esindajad Olli-Pekka Siltala ja Kari Kalliomäki. Antud isikud
on soome elanikud ja on taotluse teinud EE ID kaartide jms äritegevuse
jaoks, aga antud protsess on pikk ja antud juhul mina olen juba
positsioonil antud majapidamises.

Kas oleks võimalik mingil muul võimalusel lisada mind Kemivesi AS
nimekirja, töökaitseinspetsioon nõustus töölepingu saatmisega lisama mind
süsteemi.

Martin Kukermann

Plant supervisor

INDUSTRY & WATER / MANUFACTURING, EMEA

KEMIVESI AS

mobile +37253010504

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Gaasi tee 7, Lehmja, 75306 Harju maakond

Estonia

 <http://www.kemira.com/> www.kemira.com

 <https://www.facebook.com/kemiragroup> facebook  /
<https://twitter.com/kemiragroup> twitter  /
<https://www.linkedin.com/company/kemira/> linkedin

 <https://www.kemira.com/company/>

This message and any attachments are confidential and may be privileged or
otherwise protected. This message is intended solely for the individual or
entity named above. If you are not the intended recipient, you are hereby
notified that any disclosure, distribution, use or copying of this message
is strictly prohibited and may be illegal. If you are not the intended
recipient of this message or have received this message in error, please
immediately notify the sender by return e-mail and delete this message and
any attachments.